Mango Lassi

mango lassi

Przepraszam, że dawno nic się nie pojawiało na blogu. Niestety jestem pracującą blogerką, a w dodatku uzależnioną od sportu i posiadającą dwójkę kotów, które czasem dają w kość ;) Ale nie próżnowałam przez te dwa tygodnie! Mam w głowie mnóstwo tematów, które niebawem pojawią się na blogu.

Na dziś przygotowałam szybki przepis na ciut inną wersję Mango Lassi – Aga dzięki za inspirację:)

Zawsze, gdy słyszę, kupuję, jem, wymawiam słowo mango przypomina mi się mój ukochany skecz kabaretu Mumio, który serdecznie Wam polecam:) Mam nadzieję, iż rozbawi Was tak samo mocno jak mnie bawi już od tylu lat:)

Mango, dzięki swojej rewelacyjnej konsystencji, wprost idealnie nadaje się do domowego smoothie:) Ale to nie jedyna zaleta mango!

Mango
+ zawiera spore ilości błonnika
+ jest bogate w potas, który obniża ciśnienie tętnicze
+ pomaga w walce z insulinoopornością i poprawia tolerancję glukozy. To nie tylko dobra wiadomość dla diabetyków, lecz również dla osób borykających się z nadwagą (a szczególnie tą brzuszną) i PCOS
+ jest bogate w antyoksydanty

Składniki (na 2 szklanki):
1 mango
2 łyżeczki miodu (ja użyłam rzepakowy)
odrobina wody do rozpuszczenia miodu
płatki migdałów (wg uznania)
szczypta cynamonu/kardamonu/gałki muszkatołowej
250 g jogurtu greckiego

1. Miód rozpuszczamy w jak najmniejszej ilości wody. Następnie dodajemy do niego szczypta. wybranej przyprawy.
2. Miód i płatki migdałów dodajemy do jogurtu i dokładnie mieszamy.
3. Następnie rozdzielamy jogurt do dwóch szklanek.
4. Obieramy mango, oddzielamy pestkę i blendujemy na gładką masę.
5. Następnie delikatnie przenosimy mus mango na jogurt tworząc drugą warstwę koktajlu.
6. Na samym końcu posypujemy koktajl płatkami migdałów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *