Omlet z płatków owsianych

omlet z otrębów pszennych

Przepis ze składnikami podanymi „na oko” otrzymałam od mojej instruktorki fitness. Zdjęcia powstały rok temu w wakacje, kiedy to jeszcze tkwiłam w planach, aby założyć bloga. Przepis bardzo pożywny i zdrowy. Idealny na słodkie śniadanie albo na zdrowy deser.

Składniki:

– pół szklanki płatków owsianych górskich
– 1/3 szklanki mleka
– 1 łyżeczka miodu
– 1 jajko
– olej/masło do smażenia
– dodatki: jogurt, świeże owoce, konfitura, nutella, …

1. Miód, mleko i jajko dokładnie wymieszać widelcem.
2. Dodać płatki owsiane i poczekać ok. 10-15 minut aż napęcznieją.
3. Smażymy na oleju lub maśle z dwóch stron. Gdy podsmażymy jedną stronę zsuńmy ją na talerzyk, a następnie przerzućmy drugą stroną z powrotem na patelnię. Dzięki temu placek nie rozpadnie się podczas przerzucania.

Zamiast płatków owsianych możemy użyć otrąb pszennych.

placek z otrąb

Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *