Mango Lassi

mango lassi

Przepraszam, że dawno nic się nie pojawiało na blogu. Niestety jestem pracującą blogerką, a w dodatku uzależnioną od sportu i posiadającą dwójkę kotów, które czasem dają w kość ;) Ale nie próżnowałam przez te dwa tygodnie! Mam w głowie mnóstwo tematów, które niebawem pojawią się na blogu.

Na dziś przygotowałam szybki przepis na ciut inną wersję Mango Lassi – Aga dzięki za inspirację:)

Zawsze, gdy słyszę, kupuję, jem, wymawiam słowo mango przypomina mi się mój ukochany skecz kabaretu Mumio, który serdecznie Wam polecam:) Mam nadzieję, iż rozbawi Was tak samo mocno jak mnie bawi już od tylu lat:)

Mango, dzięki swojej rewelacyjnej konsystencji, wprost idealnie nadaje się do domowego smoothie:) Ale to nie jedyna zaleta mango!

Mango
+ zawiera spore ilości błonnika
+ jest bogate w potas, który obniża ciśnienie tętnicze
+ pomaga w walce z insulinoopornością i poprawia tolerancję glukozy. To nie tylko dobra wiadomość dla diabetyków, lecz również dla osób borykających się z nadwagą (a szczególnie tą brzuszną) i PCOS
+ jest bogate w antyoksydanty

Składniki (na 2 szklanki):
1 mango
2 łyżeczki miodu (ja użyłam rzepakowy)
odrobina wody do rozpuszczenia miodu
płatki migdałów (wg uznania)
szczypta cynamonu/kardamonu/gałki muszkatołowej
250 g jogurtu greckiego

1. Miód rozpuszczamy w jak najmniejszej ilości wody. Następnie dodajemy do niego szczypta. wybranej przyprawy.
2. Miód i płatki migdałów dodajemy do jogurtu i dokładnie mieszamy.
3. Następnie rozdzielamy jogurt do dwóch szklanek.
4. Obieramy mango, oddzielamy pestkę i blendujemy na gładką masę.
5. Następnie delikatnie przenosimy mus mango na jogurt tworząc drugą warstwę koktajlu.
6. Na samym końcu posypujemy koktajl płatkami migdałów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *